Ostukorv

Ostukorvis ei ole tooteid.

Tellimine

Kuidas sooritada ost Exciter.ee e-poes?

Selleks on kolm lihtsat sammu:

  • Vali välja endale sobilik toode ja lisa see ostukorvi;
  • Lisa oma andmed ja sobiv kauba kohaletoimetamise viis;
  • Vali maksmisviis ja soorita makse.

Millised maksemeetodeid on e-poes võimalik ostu tasumisel kasutada?

Oma tellimuse eest saate tasuda kasutades järgnevaid pangalinke: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank, Citadele, Revolut, N26.

Lisaks on võimalik tasuda sobiva Esto makselahendusega.

Kus on võimalik leida tellimuse arve?

Arve saadetakse Teie emailile. Lisaks on see ka nähtav Teie Exciter.ee isiklikul kontol.

Kas tellimuse sisu on võimalik muuta pärast makse sooritamist?

Kahjuks ei ole võimalik muuta tellimuse sisu pärast makse sooritamist.

Kas kogu tellimus saadetakse ühe saadetisena?

Juhul, kui tekib olukord, et tellimus ei mahu ühe saadetisena, siis teavitame Teid sellest koheselt ja saadame tooted eraldi.

Mida teha, kui minuni pole jõudnud tellimuse kinnitus?

Juhul, kui Teie tellimuse tegemisest on möödunud rohkem kui tund, kuid Teie emailile ei ole jõudnud tellimuse kinnitus, siis palun võtke ühendust meie klienditeenindusega klienditeenindus@exciter.ee.

Kas tellimust on võimalik tühistada?

Tellimust on võimalik tühistada vaid enne selle välja saatmist. Juhul, kui oleme Teie tellimuse komplekteerinud ja välja saatnud, siis ei ole võimalik seda enam tühistada.

Juhul, kui tühistan tellimuse, siis kas saan raha tagasi?

Juhul, kui tühistate tellimuse enne selle komplekteerimist ja välja saatmist, siis tagastame Teile ostusumma 3-5 tööpäeva jooksul.

Kas tellimust on võimalik teha ka väljaspool Eestit?

Exciter.ee e-poe lehel võtame tellimusi vastu vaid Eestist.

Kohaletoimetamine

Kas tellimuse saatmine on tasuta?

Tellimuse saatmine ei ole tasuta. Saatmiskulud tasub ostja vastavalt hinnainfole, mis on kuvatud saatmisviisi juures.

Millist saatmisviisi on võimalik kasutada?

Eesti-siseselt on saatmisviisiks võimalik valida DPD kuller, Smartposti või DPD pakiautomaadid.

Millist kulleriteenust on võimalik kasutada?

Pakume DPD kullerteenuse valimise võimalust.

Millal jõuab tellimus minuni?

Toote tarneajad varieeruvad. Täpse tarneaja leiate e-poes tootekaardilt. Juhime tähelepanu, et iga toote juurde märgitud tarneaeg on tööpäevade arvestusega. Juhul, kui tellimus on viibinud või soovite teada selle täpset asukohta, palume võtta ühendust aadressil klienditeenindus@exciter.ee.

Kas saadetist on võimalik jälgida?

Jah, saadetise teekonda on võimalik jälgida. Transpordifirma saadab Teile jälgimiskoodi sõnumi või emaili teel.

Tagastamine

Kas on võimalik tellimust tagastada?

Exciter.ee e-poest tellitud tellimust on võimalik tagastada 14 päeva jooksul, alates kauba kättesaamise hetkest. Toote peab tagasi saatma selle originaalpakendis ning kasutamata ja rikkumata kujul.

Kas tagastada on võimalik kõiki tooteid?

Kahjuks ei ole võimalik tagastada kõiki tooteid. Tagastada ei saa kaupa, mis ei ole kõlblik tagastamiseks tervisekaitse või hügieeninõuetest tulenevatel põhjustel.

Kuidas saab tellimust tagastada?

Tellimuse tagastamiseks palume võtta ühendust aadressil klienditeenindus@exciter.ee. Seejärel saadame Teile täpsed juhised.

Kas tagastuse eest peab tasuma?

Tellimuse tagastamise kulud tasub ostja.

Millist transpordiviisi on võimalik kasutada tellimuse tagastamisel?

Tellimuse tagastamisel on võimalik kasutada endale sobivat transpordiviisi ehk DPD kullerteenust, DPD, Smartposti või Omniva pakiautomaati.

Millal saab raha tagasi tagastatud toote eest?

Niipea, kui tagasi saadetud tellimus on jõudnud meieni originaalpakendis kahjustamata kujul, siis tagastame Teile ostusumma. Tagasimakse jõuab Teie pangakontole 3-5 tööpäeva jooksul.

Garantii

Mis juhtub, kui minu toode on kahjustatud või defektne?

Kui Teieni jõudnud tootel esineb defekt või muid kahjustusi, siis palume sellest meile teada anda. Seejärel palume toode tagasi saata ja juhul, kui toodet ei ole võimalik parandada, saadame Teile uue või tagastame ostusumma.
Tagasimakse jõuab Teie pangakontole 3-5 tööpäeva jooksul.

Kas toote tagasisaatmine on tasuta?

Juhul, kui soovite toote tagasi saata, siis palume sellest meile teada anda aadressil klienditeenindus@exciter.ee. Seejärel saadame Teile aadresskaardi, mille abil palume toode tagastada. Toote tagasisaatmine on garantii korras tasuta.

Kas ostetud toodetega kaasneb kehtiv garantii?

Jah, iga ostetud tootega kaasneb 2-aastane garantii.

Kuidas tõestada garantii kehtivust?

Garantii kehtivust tõestab Teie tellimuse arve ehk ostutõend. Arve on leitav nii Teie emaili postkastist kui ka Teie Exciter.ee isiklikult kontolt.

Kui kaua garantii kehtib?

Garantii kehtivusaeg on 2 aastat.

error: Content is protected !!
This site is registered on wpml.org as a development site.
lisatud ostukorvi